вторник, 25 ноября 2014 г.

Як я готую карасі?

Я люблю готувати сам!
Купую живі карасі на ринку. Зазвичай ціна на моєму ринку - 20-22 грн. 
З розрахунком - 2 карасі по 15-17 см на 1 людину. 
Чищу, потрошу, промиваю. 
Поливаю лимонним соком. Шкірки від віджатого лимону (лимон я розрізняю не порівну, а - четвертинками) не викидаю, а кладу в животики, щоб помаринувати рибу.
Посипаю мінімально різними приправами зверху і в животики всередину, і більше звичайним меленим чорним і червоним перцем.
Маринуються мої карасі 30-45 хвилин.
Карасі треба порізати гострим ножом по спинці по діагоналі. 5-7 разів. Порізати спинку, щоб внутрішні маленькі кістки протушувалися і не відчувалися, коли ви насолоджуватимеся рибою.
Кожний карась я обмакую в муці і викладаю вже на гарячу пательню. Олії там повинно бути трохи більше, ніж ви яйце жарите.
Риба любить вбирати олію. Я жарю на кукурудзяній олії.
Маленький вогонь. Риба протушується по 20-25 хвилин з кожного боку. Перевертаєте і протушуєте ще 15-20 хвилин.
Лимони з животиків я витягую. Вони протушувалися разом з рибою всередині. Лимони можете їсти (я їм, мені подобається). Можете не їсти. Але під час жарки - лимони промаринують ваші карасі ще більше і віддадуть весь свій смак.
СМАЧНОГО!